کد خبر: 301978
۰
۰
نسخه چاپی

ورودی شهرهای استان سمنان مسدود است/ تردد تنها در شرایط اضطرار

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طبق اعلامیه ستاد ملی مقابله با کرونا، ممنوعیت تردد ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه ۲۴ مرداد آغازشده و تا دو هفته ادامه پیدا خواهد کرد، ابراز داشت: توصیه می‌کنیم که شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی بابیان اینکه تمامی خودروهای غیربومی ورودشان به شهرها ممنوع است و خروج خودروهای بومی نیز مجاز نخواهد بود، افزود: کسانی که منع تردد شهرهای قرمز را رعایت نکنند حتماً جریمه یک‌میلیون تومانی می‌شوند و در صورت عدم رعایت منع تردد شبانه در شهرهای قرمز جریمه ۵۰۰ هزارتومانی در انتظار رانندگان خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان سمنان بابیان اینکه برای پرداخت جریمه کرونایی تا یک ماه فرصت وجود دارد، ابراز داشت: در صورت عدم پرداخت مبلغ دو برابر شده و درنهایت خودرو متخلف توقیف می‌شود.

بزرگی بابیان اینکه ورودی شهرهای استان با انسداد معابر کنترل می‌شود، تصریح کرد: از هم استانی‌ها انتظار می‌رود با این مصوبه همکاری لازم را داشته باشند و از تردد غیرضروری به‌طور جد پرهیز کنند.

وی با تأکید بر اینکه مجوزهای تردد صادره از قبل همگی باطل هستند، افزود: اجازه تردد تنها در شرایط اضطرار نظیر دارو و درمان و با تاریخ به‌روز و جدید امکان‌پذیر خواهد شد که این نیز هوشمند و حضوری موردبررسی قرار می‌گیرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید