کد خبر: 302026
۰
۰
نسخه چاپی

اختلاف طایفه‌ای در خنداب با پیگیری پلیس و دستگاه قضایی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری مهر ، سعید گودرزی اظهار کرد: ۲ طایفه شیرشاهی و رفیعی در شهرستان خنداب که در پی وقوع یک مورد نزاع طایفه‌ای منجر به تیر اندازی و جراحت چندین نفر دچار اختلاف شدید شده بودند، با پیگیری پلیس و دستگاه قضائی در یک گردهمایی محلی با یکدیگر صلح کردند.

وی تصریح کرد: در پی درگیری و اختلافات به وجود آمده بین ۲ طایفه در شهرستان خنداب که قریب به ۲ سال طول کشید این فرماندهی در راستای پیشگیری از وقوع سایر جرایم و آسیب‌های ناشی از آن، با توجه به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و حضور تعداد بیشمار از افراد هر ۲ طایفه در روستا و احتمال درگیری مجدد به موضوع ورود کرد.

فرمانده انتظامی خنداب افزود: در نهایت با پیگیری‌های صورت گرفته و میانجیگری امام جمعه، فرماندار و دستگاه قضائی و ریش سفیدان شهرستان سرانجام اختلافات بین این ۲ طایفه به صلح و آشتی منجر شد.

گودرزی ادامه داد: امید است با عنایت خداوند همواره شاهد جشن‌های برادری و اخوت باشیم و از همه کسانی که در حل و فضل اختلافات این ۲ طایفه تلاش کردند قدردانی می‌کنیم.

فرمانده انتظامی خنداب خاطرنشان کرد: در سایه امنیت و صلح و سازش، رفاه اقتصادی حاصل خواهد شد از این‌رو همه افراد و طوایف همچون همیشه باید در کنار هم در زمینه ارتقا امنیت، توسعه اقتصاد و بهبود سطح معیشت تلاش کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید