کد خبر: 302027
۰
۰
نسخه چاپی

نظرمثبت کمیسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری مجلس به وزارت عبدالملکی

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی شرایط گزینه پیشنهادی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی، اظهار داشت: این کمیسیون با حساسیت بالایی نسبت به بررسی شاخص‌های مطرح‌شده از سوی آیت‌الله رئیسی به‌عنوان نماد جبهه انقلاب و جریان‌های انقلابی پرداخته است.

وی افزود: بر اساس قوانین با توجه به سوابق و برنامه‌های راهبردی اعلام‌شده، کمیسیون اجتماعی از روز اول تاکنون جلسات متعددی برگزار کرد و جمع‌بندی کمیسیون این شد که «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر پیشنهادی تعاون دارای چند خصوصیت بارز ازجمله شفافیت، صریح بودن و مبارزه با فساد در ساختار اداری است.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس توجه به گروه‌های هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ازجمله کارگران، بازنشستگان و جامعه هدف سازمان بهزیستی و تابعه، که اکثر آنان از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند را از دیگر شاخص‌ها برشمرد و گفت: آقای عبدالملکی هم دارای تخصص اقتصادی و دکترای مدیریت اقتصادی بوده و هم نگاه محرومیت‌زدایی مدنظر دولت سیزدهم را دارا است.

بابایی کارنامی یادآور شد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، کمیسیون به اقناع کامل رسید و پس از اقناع اکثریت اعضا قرار شد رئیس کمیسیون نظرات موافق را به هیئت‌رئیسه مجلس اعلام کند زیرا آقای عبدالملکی توانست در بررسی اولیه، نظر مثبت کمیسیون اجتماعی را اخذ کند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون کارگری مجلس نیز جلسات خوبی داشته است و با توجه به اعلام مواضع و سیاست‌های دفاع از حقوق کارگران، امنیت شغلی، سیاست‌های بیمه‌ای، رفاه و مسکن کارگران، توجه به سه‌جانبه گرایی تشکل‌های کارگری، جمع‌بندی این فراکسیون نیز بر این شد که آقای عبدالملکی یکی از وزرای جوان با رویکرد انقلابی در گام دوم انقلاب می‌تواند به کمک ارکان تصمیم‌گیری در مسیر دفاع از حقوق مردم و جامعه کارگری حرکت کند.

وی ادامه داد: ازاین‌رو نظر فراکسیون کارگری مجلس نیز این است که به‌طور قاطع از وزارت آقای عبدالملکی دفاع خواهیم کرد و ضمن احترام به عقاید و نظرات مخالفان و موافقان عزیز، حمایت قاطع از آقای عبدالملکی خواهیم داشت.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید