کد خبر: 302052
۰
۰
نسخه چاپی

آزادگان، شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ? - بت کردند

آزادگان، شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ? - بت کردند
مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور:

آزادگان، شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند

سیره آزادگان، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت شریف ایران است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن الگو گرفت و بهره جست.
متن پیام مدیرعامل بانک دی به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر آزادمردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل کردند و با سرافرازی به آغوش میهن بازگشتند. آزادگان ایران اسلامی، قهرمانان ملی این آب و خاک، اسطوره‌های بردباری و شکیبایی این مرز پرگهر و الگوهایی متعهد، جان برکف و باورمندند.
بیست‌وششم مرداد، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز پرافتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و بر غرور و فخر ملی‌مان افزود. این روز، یادآور ایامی است پر از شور و شعور و شادی معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشته و دارند؛آزاد‌مردانی که در زنجیر اسارت تا عرش عزت پرواز کردند و صبوری خانواده‌هایشان در دوره اسارت، مایه افتخار و مباهات بود.
سیره آزادگان، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت شریف ایران است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن الگو گرفت و بهره جست.
تاریخ ایران و انقلاب اسلامی رشادت‌ها و افتخارات فراوان به خود دیده، اما تاریخ هشت سال دفاع جانانه شیرمردان و شیرزنان سرزمین‌مان، جایگاه ویژه‌ای دارد و در این تاریخچه افتخارآفرین، آزادگان شجاع و غیرتمند که دوری و شکنجه و ناجوانمردی‌های رژیم بعث را به جان خریده و رسم آزادگی را به مردم ایران نشان دادند، نقشی بی‌بدیل و شاخص دارند.
آزادگان، وارثان شهیدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس‌اند که با صبر و ایمانی راسخ و با الهام از مکتب اسلام و سیره ائمه اطهار، شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند.

 آزادگان غیور کشور، سرمایه‌های گرانمایه‌ای هستند که همچنان راه امام(ره) و شهدا را ادامه می‌دهند و مصداقی از شجاعت، ایثار، ازخودگذشتگی و وطن‌پرستی‌اند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک ارزش‌آفرین دی، این روز خجسته و تاریخی را به تمامی آزادگان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سلامتی و توفیق روزافزون همه آزادگان افتخارآفرین را از خداوند متعال مسئلت دارم.
خاطره‌ی مجاهدت‌های این عزیزان، که در راه دفاع از دین، ناموس و آب و خاک، بهترین سال‌های عمر خود را در سخت‌ترین شرایط سپری کردند، تا همیشه‌ تاریخ در صفحه افتخارات و تقویم رشادت‌های کشورمان ثبت خواهد ماند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید