کد خبر: 302063
۰
۰
نسخه چاپی

سکوت بازیکنی که راحت با استقلال قرارداد تمدید می‌کند!

به گزارش اقتصادآینده نیوز فرشید اسماعیلی در حالی که تنها ۲۰ سال سن داشت در لیگ پانزدهم و با نظر پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال از تیم فجر سپاسی به آبی پوشان پیوست و در ۶ فصل اخیر، یکی از بازیکنان ثابت این تیم بوده است که در سه فصل اخیر نیز با پیراهن با ارزش شماره «۸» که پیش از او بر تن بازیکنان بزرگی مثل علی جباری، امیر قلعه نویی و مجتبی جباری بوده به میدان رفته است.

اسماعیلی با اینکه در مسابقات مختلف از بازیکنان موثر استقلال بوده، اما همواره بهترین عملکرد او را در لیگ قهرمانان آسیا مشاهده کردیم و معمولاً بهترین کارایی را در آن مسابقات داشته است؛ و حتی یک بار هم به عنوان بهترین پاسور آسیا شناخته شد.

این هافبک ۲۷ ساله که فصل گذشته به تنهایی وظیفه کارگردانی و طراحی استقلال را در فصل گذشته به دوش کشید، یکی از بازیکنانی است که با این تیم قرارداد نداشته و منتظر انجام مذاکره به منظور تمدید است.

تجربه نشان داده اسماعیلی که حالا پس از غفوری و حسینی کاپیتان سوم آبی پوشان است، هنگام تمدید قرارداد خیلی هم سخت‌گیری نداشته و معمولاً به دور از هیاهو و جنجال قراردادش را با آبی پوشان تمدید کرده و باید دید او در این فصل چطور قراردادش را تمدید خواهد کرد.

با اینکه تعدادی از بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده از روند مذاکرات شان به منظور تمدید قرارداد رضایت ندارند، اما هنوز اسماعیلی اظهار نظری در این خصوص نداشته و استقلالی‌ها هم امیدوارند این هافبک دونده و خلاق را همچنان در خدمت داشته باشند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید