کد خبر: 302075
۰
۰
نسخه چاپی

محدودیت‌های ترافیکی در استان مرکزی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سیدعلی حسینی گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، از دوشنبه ۲۵ مرداد الی شنبه ۳۰ مرداد تعطیلی سراسری در کشور و به‌تبع آن در استان اعمال می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از ساعت ۱۲ ظهر امروز (۲۴ مردادماه) تا پایان روز پنجم شهریور منع تردد بین استانی اعمال شود و خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به تمام شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی ادامه داد: منع تردد شبانه در تمام شهرهای استان از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه دارد. تمام مجوزهای صادره توسط فرمانداری‌ها مبنی بر تردد بین استانی تا تاریخ ۲۴ مردادماه از درجه اعتبار ساقط است و تنها هم‌وطنانی که از این تاریخ به بعد از فرمانداری‌ها و آن‌هم برای موارد بسیار ضروری و در مدت‌زمان محدود مجوز دریافت کنند اجازه تردد دارند.

حسینی بیان کرد: در محدودیت‌های پیش رو، علاوه بر تشدید طرح‌های قبلی، انسداد «فیزیکی» نیز در نقاط معین با حضور عوامل انتظامی صورت می‌گیرد. بنابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در تمامی خروجی‌ها و ورودی استان، ممنوعیت تردد وجود دارد.

وی افزود: ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و نارنجی ۵ میلیون ریال جریمه داشته و تمامی خودروهایی که در این مدت اعمال قانونی می‌شوند تا یک ماه فرصت پرداخت داشته و در صورت عدم پرداخت، جریمه‌های آنان ۲ برابر خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی اظهار کرد: در این محدودیت‌های جدید کرونایی علاوه بر اعمال قانون خودروها در مبادی ورودی و خروجی شهرها، در فاصله بین شهرها نیز توسط دوربین‌های ترافیکی، اعمال قانون به‌صورت هوشمند انجام می‌پذیرد.

حسینی خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت قانون و مقررات رانندگی از ترددها و مسافرت‌های غیر ضرور خودداری کنید.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید