کد خبر: 302224
۰
۰
نسخه چاپی

جمع آوری ۶۰ هزار ماسک غیرمجاز/تهیه ماسک از داروخانه ها انجام شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز علی تهوری پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از اصناف و اماکن عمومی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت بر فروش ماسک‌های استاندارد و دارای کد بهداشتی irc در واحدهای صنفی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۶۰ هزار ماسک غیرمجاز از سطح مراکز عرضه جمع‌آوری شده است، عنوان کرد: با توجه به اهمیت استفاده از ماسک استاندارد در جلوگیری از انتشار بیماری، مصرف کنندگان به هیچ وجه نسبت به تهیه ماسک‌های ارزان قیمت و فاقد کد بهداشتی اقدام نکنند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی بر تهیه ماسک استاندارد از سوی مصرف کنندگان از داروخانه‌ها و مراکز عرضه مستقیم ماسک تاکید کرد و بیان داشت: واحدهای تولیدی صنعتی ماسک استان دارای پروانه بهره برداری و کد بهداشتی هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های بازرسی در تعطیلات پیش رو عنوان کرد: برابر مصوبات ستاد کرونا اصناف باید شیوه نامه‌های بهداشتی را پیشگیری و کنترل کرونا رعایت کنند.

تهوری عنوان کرد: واحدهای صنفی که شیوه نامه‌های بهداشتی را نقض کنند، علاوه بر معرفی به تعزیرات حکومتی بر اساس مصوبه ستاد استانی پلمب خواهند شد.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی باید از ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک خودداری کنند، تصریح کرد: از هم استانی‌ها نیز تقاضا داریم به منظور جلوگیری از کرونا حتماً در اماکن عمومی و مراجعه به اصناف از ماسک استفاده کنند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید