کد خبر: 302391
۰
۰
نسخه چاپی

بیش از ۲۵۰۰ نفر از خدمات بیمارستان سیار سپاه درسراوان بهره‌مند شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری اظهار داشت: دو هزار و ۵۴۴ نفر از خدمات سلامت تخصصی و فوق تخصصی رایگان که از ۱۲ مردادماه توسط بیمارستان سیار سپاه در منطقه صفر مرزی «کشتگان» سراوان آغاز شده بهره‌مند شده‌اند.

وی برپایی بیمارستان سیار سپاه جهت ارائه خدمات سلامت رایگان به مردم محروم را اقدامی ارزشمند در راستای ارتقا بهداشت و سلامت مردم دانست و گفت: تشدید بسیج ملی مبارزه با کووید -۱۹ نقش بسزایی در مهار بحران کرونا داشته و لازم است بیش از پیش در نهاینه کردن اهداف نظام سلامت و افزایش امید به زندگی مردم تلاش کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: تمام مراجعین به بیمارستان سیار سپاه ابتدا از نظر علائم کووید -۱۹ غربالگری شدند که از ۱۸۴ نفر از افراد مشکوک به کرونا تست سریع گرفته شد که منجر به شناسایی ۹ مورد مثبت شد. همچنین ۳۳ تست سریع مالاریا نیز گرفته شده که خوشبختانه هیچ مورد مثبتی شناسایی نشده است.

وی در مورد انجام واکسیناسیون کرونا در منطقه «کشتگان» سراوان اظهار داشت: نزدیک به ۳۰۰ نفر از گروه‌های هدف، در منطقه علیه ویروس کووید -۱۹ واکسینه شده‌اند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید