کد خبر: 302591
۰
۰
نسخه چاپی

شایستگی اولویت رأی اعتماد نمایندگان به وزای پیشنهادی باشد

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر شنبه در برنامه تلویزیونی «ایشیقلی یول»، به جلسه علنی صبح امروز مجلس در خصوص اخذ آرا برای وزاری پیشنهادی دولت جدید اشاره و اظهار کرد: نمایندگان ملت در مجلس امتحان سنگین رأی به شایستگی‌ها را باید با انصاف پشت سر بگذارند تا شایستگی خود در خدمت‌گزاری به مردم را نیز بتوانند اثبات کنند.

وی مدیریت صحیح منابع انسانی را تنها راه چاره کشور دانست و افزود: نمایندگان مجلس در موقع رأی به وزرا شایستگی را ملاک قرار داده و با وسواس کامل رأی بدهند و مبادا این رأی طبق سفارشات و نبود شایستگی باشد که مردم به این دولت امید دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل قیام کربلا را یک مکتب و سبک زندگی مستقل معرفی و اظهار کرد: بالاترین ارادت ساحت عبدالله الحسین (ع) نماز اول وقت است که امام حسین (ع) را در ظهر عاشورا نتوانستند با نیزه و کمان از نماز جدا کنند.

آیت‌الله عاملی امام حسین (ع) را نقطه اشتراک شیعیان و اهل سنت دانست و از مردم اهل سنت به ویژه مردم عنبران و غرب گیلان به خاطر عزاداری ماه محرم در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تشکر کرد.

وی شکست کرونا را نیازمند عزم ملی دانست و تاکید کرد: بیشتر بخش‌های بیمارستان‌های استان به بخش درمان کرونا اختصاص داده شده است و اگر عزم ملی نباشد طبق نظر کارشناسان تا ۳ سال آینده کرونا با ما خواهد بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی را پایمال کردن حق الناس دانست و بیان کرد: ضمن تشکر از عزادارانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، باید بدانیم که رعایت‌نکردن پروتکل‌های بهداشتی و درگیر کردن دیگر افراد به این ویروس منحوس به منزله زیر پا نهادن حق‌الناس است و باید در قیامت در قبل این موضوع پاسخگو باشیم.

آیت‌الله عاملی همچنین در مورد نگرانی اروپایی‌ها در خصوص غنی‌سازی ۶۰ درصدی ایران و نگرانی از اینکه ایران سریعاً به برجام برگردد، تاکید کرد: اسرائیل انواع بمب‌ها را دارد که این مهمترین سلاح کشتار جمعی است اما اروپایی‌ها از این مورد نگران نیستند.

وی ادامه داد: تحریمی که اکنون تحمیل کشورمان شده سبب نگرانی دولت و ملت ماست و ما هم می‌خواهیم اروپا سریع‌تر به رفع تحریم بازگردد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید