کد خبر: 302767
۱
PNAZAR
نسخه چاپی

اعضای شورای شهر ورامین با عملکرد صحیح از حواشی بپرهیزند

به گزارش اقتصادآینده نیوز علیرضا شمس ظهر یکشنبه در جلسه مشترک اعضای شورای تأمین ورامین با اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به جایگاه ورامین در انقلاب اسلامی گفت: ورامین شهر شهیدان ۱۵ خرداد و مبدا انقلاب اسلامی است، بنابراین اعضای شورای شهر باید با رفتار صحیح و سنجیده، جایگاه این شهر را حفظ کرده و ارتقاء بخشند.

شمس افزود: اعضای شورای اسلامی با عملکرد صحیح خود می‌توانند اعتماد مردم به مسئولان را ارتقا بخشیده و از برخی حواشی‌های مربوط به شورای اسلامی آنان را دور کنند.

وی بیان داشت: امروز ما به عنوان مسئولان نظام وظیفه‌ای جز خدمت‌رسانی به مردم نداریم و با این خدمت رسانی می‌توانیم اعتماد مردم به نظام را بیشتر از پیش کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان ورامین گفت: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، صداقت و امانتداری بود و از این رو، تمامی اعتراضات با سعه صدر پذیرفته و تمامی آنان بررسیو به آن جامه عمل پوشانده شد.

شمس در ادامه تاکید کرد: اینکه در نتیجه بررسی اعتراضات نامزدهای انتخابات شورای شهر ورامین چند نفر جابجا شدند، نشان از اهتمام مسئولان در تحقق خواست مردم بود و انتخاب شخص به خصوصی برای هیچکدام از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مهم نبوده است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس