کد خبر: 302904
۰
۰
نسخه چاپی

افتتاح و کلنگ زنی هزار و ۵۳ پروژه طی هفته دولت در خراسان جنوبی

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد فرهادی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: در مجموع هزار و ۵۳ پروژه مختلف عمرانی با اعتبار هزار و ۶۱۴ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در خراسان‌جنوبی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: از این تعداد پروژه در هفته دولت امسال ۸۸۰ پروژه عمرانی افتتاح می‌شود که برای این پروژه‌ها ۸۲۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و از این ۸۸۰ پروژه ۲۳۸ مورد در مناطق شهری، ۶۴۲ پروژه در مناطق روستایی است.

فرهادی با اشاره به اینکه از مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های قابل افتتاح ۲۵۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی است، گفت: همچنین ۵۷ میلیارد تومان منابع استانی، ۱۸۴ میلیارد تومان از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بقیه اعتبارات نیز از سایر منابع تأمین شده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۱۷۳ پروژه با پیش بینی اعتبار ۷۸۷ میلیارد تومان آغاز می‌شود، گفت: در این پروژه‌ها نیز بخش خصوصی با سرمایه گذاری حدود ۶۲۸ میلیارد تومانی در اجرای این پروژه‌های استان مشارکت خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در شهرستان نهبندان ۱۰۸ پروژه، بیرجند ۸۳، سربیشه ۱۱۷، قائنات ۱۱۱، زیرکوه ۱۰۴، خوسف ۷۸، درمیان ۱۳۵، بشرویه ۹۶، طبس ۵۷، فردوس ۹۱ و سرایان ۷۳ پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرهادی افزود: از ترمیم و بهسازی جاده‌ها و مسیرهای اصلی و فرعی خراسان‌جنوبی در قالب ۱۹ پروژه و با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان، پروژه گازرسانی به ۴۷ روستا، ۲۶و احد تولیدی و صنعتی و پروژه‌های مسکن محرومان و اقدام ملی با اعتبار ۱۲۹ میلیارد تومان از پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری در خراسان‌جنوبی است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید