کد خبر: 302976
۱
PNAZAR
نسخه چاپی

مشکل بی نظمی ساعت های حرکت قطارهای ورامین حل شده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز داودی صبح دوشنبه و در خلال بازدید حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین و بخشدار جوادآباد از ایستگاه راه آهن ورامین در قالب طرح «دوشنبه‌های خدمت» گفت: ساختار راه آهن ورامین، آزاد محسوب نمی‌شود و رئیس اداره باید همزمان شیفت هم باشد، در حالی که حجم مسافرهای این شهرستان با سایر نقاط قابل مقایسه نیست.

رئیس راه آهن ورامین افزود: تلاش کردیم که مشکل بی نظمی حرکت ساعات قطار کاهش پیدا کند و در این زمینه در حال حاضر مشکل نداریم.

وی ادامه داد: امروز نبود پله برقی و آسفالت معابر منتهی به راه آهن دو مشکل عمده محسوب می‌شود که در زمینه آسفالت محوطه راه آهن و معابر آن، طبق تفاهم نامه صورت گرفته میان شرکت راه آهن و شهرداری ورامین، بر عهده شهرداری ورامین است که امیدواریم در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

در این دیدار ضمن تماس امام جمعه موقت ورامین با سرپرست شهرداری ورامین، مقرر شد تا پیگیری لازم برای آسفالت معابر و محوطه راه آهن ورامین طبق تفاهم نامه حاصله را انجام دهد.

همچنین در این دیدار با مدیرکل راه آهن استان تهران نیز تماس گرفته شد و افزایش تعداد توقف قطارهای تهران-مشهد و ارتقای ساختار راه آهن ورامین مطالبه شد.

گفتنی است راه آهن شهرستان ورامین دارای ۱۳۰ پرسنل است، که از نظر نیروی انسانی، با کمبود نیرو در ایستگاه‌های خطی مواجه است..

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس