کد خبر: 302986
۰
۰
نسخه چاپی

تعرض به مرزهای ایران پاسخی کوبنده به همراه دارد

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار احمدعلی گودرزی عصر دوشنبه در جریان بازدید از مرزهای شمالی استان اردبیل و مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با همسایگان خود تعامل و ارتباطی سازنده دارد و در عین حال به هیچ گروه و جریانی اجازه تعرض و تهدید مرزها را نخواهد داد.

وی آرامش برقرار شده در مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نشان صلابت و هوشیاری مرزبانان غیور توصیف کرد و گفت: یکی از مرزهای آرام کشورمان، مرزهای شمالی و شمالغرب کشورمان است که با هوشیاری مرزبانان شرایط مناسبی را در مرزهای استان اردبیل با جمهوری آذربایجان شاهد هستیم.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به رغم مناقشات دو کشور آذربایجان و ارمنستان در سال گذشته، ما شرایط آرامی را در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم و در کنار مرزبانان شهرهای با شرایط مرزی و اهالی غیور آن به کمک مرزبانان آمدند تا از خاک کشورمان در مقابل تعرض و تجاوز احتمالی صیانت کنند.

سردار گودرزی افزود: ما در حال حاضر شرایط مطلوبی را در مرزهای کشورمان شاهد هستیم و سعی و تلاشمان بر این است تا با مجهز کردن مرزبانی‌ها به تجهیزات و امکانات مدرن در مراقبت و پاسبانی بیشتر زمینه آرامش و امنیت خاطر مرزنشینان را فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مرزنشینان نیز سعی دارند تا به مجموعه مرزبانی کشور در ارتقا این شرایط کمک کنند که این خود وضعیت مطلوب‌تری را در دفاع از مرزها و حیثیت و ناموس کشور به وجود آورده است.

گودرزی با قدردانی از تلاش مجموعه منضبط همراه با تشکیلات منسجم مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز اضافه کرد: در این مجموعه مرزبانانی غیور آموزش داده می‌شوند تا با حضور در مناطق مرزی بتوانند از کیان کشور و مرزهای پرافتخار دفاع کنند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در این مجموعه برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری متعدد اجرایی و عملیاتی می‌شود و مرزبانان غیور سعی می‌کنند با روحیه بالا شبانه‌روزی از مرزها صیانت کرده و به مساعدت و کمک مرزنشینان فضای آرامی را در مرزها برقرار کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید