کد خبر: 303444
۰
۰
نسخه چاپی

قرارگاه خاتم تا پایان سال کشتی اقیانوس‌پیما می سازد

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سردار سید حسین هوش‌السادات در بازدید از ظرفیت‌ها و توانایی‌های جزیرۀ صدرا در بوشهر با بیان اینکه صدرا پیش از این افراماکس ۱ را در کلاس استانداردهای جهانی ساخته و تحویل کارفرما داده است، اظهار داشت: این شناور هم‌اکنون در مسیرهای دریایی عملیاتی شده است و با تکمیل، تجهیز و نصب تجهیزات راهبری دریایی، دومین کشتی افراماکس تا پایان امسال به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تنوع فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از صنایع دریایی گرفته تا حمل و نقل، نفت و گاز توانمندی‌هایی است که می‌تواند اثرگذاری شگفتی را برای توسعه کشور عملیاتی سازد، گفت: روند ساخت سکوهای میدان نفتی رشادت در صدرای بوشهر عملیاتی می‌شود.

سردار هوش‌السادات با بیان اینکه ۱۰ سکوی پارس جنوبی در صدرا ساخته شد، افزود: تمامی مراحل از ساخت و نصب و راه اندازی توسط مجموعه صدرا، نشان از ظرفیت‌های این واحد صنعتی است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اضافه کرد: هم‌اکنون اقتصادهای بزرگ دنیا دریا پایه هستند و صدرا در حوزۀ دریا و ساحل توانمندی‌های زیادی دارد که می‌تواند بازویی برای اشتغال آفرینی باشد.

وی با بیان اینکه در حوزۀ حمایت از تولید داخل و توانمندی دانش ایرانی باید طرح‌های جدیدی را برای صدرا در نظر بگیریم خاطر نشان کرد: در مجموعه صدرای بوشهر هم‌اکنون بیش از یک‌هزار نفر شاغل هستند که با فعال سازی مجدد بخش‌های مختلف می‌توان اشتغالزایی را به ۱۰ هزار نفر هم رساند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5289944/قرارگاه-خاتم-تا-پایان-سال-کشتی-اقیانوس-پیما-می-سازد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید