کد خبر: 303530
۰
۰
نسخه چاپی

مجیدی می‌تواند باید چطور رفتار کند/همدلی نیاز این فصل استقلال است

عبدالعلی چنگیز گفت: کادر فنی استقلال بر اساس آنالیزی که انجام داده بازیکنان جدید را به خدمت می گیرد. ضمن اینکه معمولا از لیستی که کادر فنی به مدیریت برای جذب بازیکن می دهد شاید چند نفر نتوانند بنا به هر دلیلی به تیم اضافه شوند. بنابراین هواداران باید تحمل بیشتری داشته باشند و اجازه دهند کادر فنی با آرامش کارش را انجام داده تا بتواند با جذب بازیکنان مورد نظر یک تیم خوب را برای فصل جدید آماده کند.

چنگیز در مورد حواشی به وجود آمده در این روزها و صحبت هایی که در مورد تغییر سرمربی تیم شده بود، گفت: متاسفانه فضای مجازی ضربه زیادی به فوتبال ما زده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت. شایعات زیادی در مورد تغییرات به وجود می آید که هیچ کدام پایه و اساس درستی ندارد و اینجاست که مسئولان باشگاه باید خودشان مستقیما با مردم صحبت کنند تا اجازه ندهند شایعات جو را متشنج کرده و باعث دلخوری و تحریک هواداران شود.

وی در ادامه تصریح کرد: استقلال در چند فصل گذشته نتوانسته به قهرمانی دست یابد و همیشه هم دلیل آن این بوده که سرمربی خودش تیم را نبسته اما امسال تیم با نظر فرهاد بسته می شود و مطمئنم مجیدی آنقدر باهوش است که یک تیم خوب را خواهد بست تا بتواند در فصل پیش رو عملکرد موفقی داشته باشد.

مهاجم پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تمام مسئولان استقلال اعم از مدیر، اعضای هیات مدیره، کادر فنی باید همدل و یکسو باشند. این روزها روزهای حساسی برای استقلال است و وحدت و همدلی می تواند عامل اصلی موفقیت آبی پوشان هم در فصل نقل و انتقالات و هم در ادامه راه یعنی شروع لیگ برتر باشد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید