کد خبر: 303630
۰
۰
نسخه چاپی

واكسيناسيون کارکنان صنعت قطعه سازی آغاز شد/ بيش از100 هزار نفر در صنعت خودرو واكسينه شدند/ افزايش توليد خودرو با اتمام عمليات واكسيناسيون

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا:

سيدجواد سليماني در مراسم آغاز واكسيناسيون کارکنان صنعت قطعه سازی اظهار کرد: از دو هفته پيش واكسيناسيون كارگران و كاركنان صنعت خودروسازي آغاز شد و طبق آخرين آمارها بيش از 100 هزار نفر از شركت هاي ايران خودرو و سايپا و تعدادی از شرکت های قطعه سازی توانستند دوز اول واكسن كرونا را دريافت كنند.

وي با بيان اينكه واكسيناسيون شركت هاي قطعه ساز و خدمات پس از فروش شركت هاي خودروسازي آغاز شده است و اين امر نويد آن را مي دهد كه توليد خودرو در آينده اي نزديك افزايش بيشتري پيدا خواهد كرد، افزود: تمام سعي ما بر اين است بعد از آنكه شركت هاي خودروسازي و قطعه سازي دوز اول و دوم واكسن كرونا را دريافت كردند، خانواده هاي کارگران و کارکنان این صنایع نيز تحت پوشش طرح واکسیناسیون قرار گیرند.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با بيان اينكه واكسيناسيون شركت هاي خودروسازي و قطعه سازي با هدف افزايش توليد و پاسخگويي مناسب به نياز خودرويي مردم است، خاطرنشان كرد: طبق هدف گذاري صورت گرفته و در راستاي كاهش دغدغه و نگراني كارگران خطوط توليد 600 هزار نفر در اين صنعت واكسينه خواهند شد.

وي اظهار کرد: با انجام واكسيناسيون، سربازان خط مقدم تولید با خیال راحت ادامه خدمت می دهند، از این رو امیدواریم دوز مورد نیاز برای واکسیناسیون کامل فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی از سوی وزارت بهداشت و درمان تامین شود.

گفتني است، در پی تفاهم‌نامه مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گروه سایپا، این گروه خودروسازی به عنوان نماینده وزارت بهداشت در صنعت خودرو (خودروسازان و قطعه‌سازان) انتخاب شد تا راهبری و هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان و کارگران این صنایع را انجام دهد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید