کد خبر: 303886
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری ۷ هزار ساعت نفر آموزش در ۵ ماهه اول امسال در بندر چابهار

ناصر روانبخش در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: آموزش کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نه تنها متوقف نشده، بلکه با استفاده از فرصت تعطیلات اجباری ناشی از موج‌های مکرر شیوع کرونا رشد چشمگیری نیز داشته است.

وی افزود: علت تحقق این امر بهره گیری از سامانه‌های آموزش الکترونیکی (LMS) و استفاده از محتوای چند رسانه‌ای به صورت‌های متفاوت آفلاین، آنلاین و نیمه حضوری در برگزاری دوره‌ها است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پنج ماهه اول امسال تعداد ۲۰ دوره آموزشی کوتاه مدت با میزان بیش از هفت هزار ساعت نفر عمدتاً در حوزه‌های امور بندری، دریایی، تجاری و اقتصادی، امور اداری، مذهبی و زبان انگلیسی برگزار و دوره‌هایی دیگر نیز برای ماه شهریور برنامه‌ریزی و در حال برگزاری است.

به گفته وی، عمده دوره‌های فوق پس از دو نوبت نیازسنجی از بخش‌ها و واحدها استخراج و بعد از اخذ مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: ترویج کتابخوانی، پذیرش دانشجویان متقاضی کارورزی در بندر، راهنمایی و ارائه مشاوره برای پژوهشگران و پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با بندر از دیگر فعالیت‌های آموزش بندر چابهار می‌باشد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید