شناسایی و كشف 312 دستگاه استخراج رمز ارز از غرب تبریز

شناسایی و كشف 312 دستگاه استخراج رمز ارز از غرب تبریز

 

 احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف 312 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال خبر داد.

 

 عادل کاظمی با بیان این مطلب گفت: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند با گزارش مردمی و با حضور عوامل محترم پلیس امنیت اقتصادی و جرائم آگاهی یک مرکز بزرگ استخراج غیرمجاز رمز ارز را شناسایی و کشف کنند.

 

وی با بیان اینکه در این عملیات موفق، تعداد 312 دستگاه استخراج رمز ارز شناسایی و کشف شد، افزود: طی سال 98، تعداد 3259 دستگاه، در سال 99، تعداد 3163 دستگاه و طی سال جاری 2508 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز توسط برق تبریز کشف و شناسایی شد و مجموع کشفیات تا این لحظه به 8930 دستگاه رسیده است.

 

کاظمی یادآور شد: فعالیت‌های شناسایی، کشف و جمع‌آوری مراکز رمز ارز طی سال‌های اخیر، منجر به احیای انرژی حدود 18.8 میلیون کیلووات ساعتی شده است.

 

کارشناس مسئول رسیدگی به انشعابات غیرمجاز برق تبریز نیز در مورد این عملیات گفت:  با گزارش مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی موفق شدیم 312 دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز را در یک کارگاه صنعتی در منطقه‌ی صنعتی غرب تبریز، که فعالیت تولید آن متوقف شده و به عنوان مزرعه‌ی استخراج رمز ارز مورد استفاده قرار گرفته شناسایی و کشف کنیم.

 

ناصر رحیملو ادامه داد: در این عملیات تعداد 310 کارت گرافیک مورد استفاده در استخراج رمز ارز اتریوم و 2 دستگاه ماینر مورد استفاده در استخراج رمز ارز بیت‌کوین کشف و شناسایی شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید