کد خبر: 304215
۰
۰
نسخه چاپی

نمایندگان استان بوشهر نقش مشورتی در انتخاب استاندار دارند

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام موسی احمدی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به روند انتخاب استاندار بوشهر اظهار داشت: استاندار آینده بوشهر بر اساس شاخص‌ها انتخاب می‌شود.

وی به نقش نظارتی و مشورتی نمایندگان استان بوشهر در انتصاب‌ها بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است و باید استاندار بوشهر نیز با حساسیت بالایی انتخاب شود.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت‌های استان به صنایع، نفت، گاز، پتروشیمی، معادن و کشاورزی اشاره کرد و افزود: با توجه به بافت جمعیتی خاص استان بوشهر باید استانداری انتخاب شود که شناخت لازم را داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم انتخاب استاندار بوشهر بر اساس توانمندی و شایسته سالاری خاطرنشان کرد: اقتدار، برنامه دار بودن و آشنایی به ظرفیت استان از مهمترین شاخص‌ها هستند.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اینکه در زمینه انتخاب استاندار باید بر اساس ضوابط عمل شود اضافه کرد: استاندار آینده بوشهر باید دارای اقتدار باشد و سایر مسئولان اجرایی از تصمیمات وی تبعیت و پیروی کنند.

وی با بیان اینکه در این ارتباط درباره کلیات موضوع مذاکراتی داشته است گفت: قطعاً شایسته سالاری و آرمان گرایی نماینده سیاسی دولت، تحقق بخشیدن به ارزش‌های دینی، توسعه اشتغال، مسکن، خانه سازی دیگر مواردی است که یک استاندار کارآمد باید داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی داشتن تخصص، اشراف به شرایط استان و داشتن کارنامه خوب را از دیگر شاخص‌های مهم در انتخاب استاندار آینده برشمرد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5293254/نمایندگان-استان-بوشهر-نقش-مشورتی-در-انتخاب-استاندار-دارند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید