رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی :

افتتاح نخستین خانه تخصصی روستایی تکواندو کشور در چاراویماق

افتتاح نخستین خانه تخصصی روستایی تکواندو کشور در چاراویماق

 

 

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی گفت: نخستین خانه تخصصی روستایی تکواندو کشور در شهرستان چاراویماق افتتاح شد.

 

جعفر رنجبرپور در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلان خبرفوق ،  افزود: به همت بنیاد علوی شهرستان چاراویماق و از محل اعتبارات زکات ورزشی فدراسیون تکواندو، این خانه تخصصی روستایی تکواندو کشور بنام "خانه تکواندو شهید مولائی" در روستای آغجه ریش شهرستان چاراویماق با حضور مسئولان استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.

 

رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی اظهار کرد: اولین خانه تخصصی روستایی تکواندو با هدف توسعه ورزش تکواندو در روستاها ایجاد شده است و سعی می کنیم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در هر شهرستان استان یک روستا را صاحب خانه تکواندو کنیم.

 

وی با اشاره به تجهیز خانه تکواندو روستایی بیان کرد: با حمایت فدراسیون تکواندو ۳۰ دست لباس تکواندو و یک تخته تشک تمرینی و همچنین به کمک برخی اساتید پیشکسوت تکواندو استان یک کیسه بوکس و برخی اقلام ورزشی تکواندو برای این خانه تهیه شده است.

 

سعید فلاحی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چاراویماق نیز اظهار کرد: پس از پیگیری‌های مستمر از بنیاد علوی شهرستان در خصوص افتتاح خانه های ورزشی تخصصی، پیشنهاد تجهیز یک باب خانه تخصصی تکواندو در یکی از روستاهای شهرستان ارائه شد که پس از اخذ موافقت مدیر محترم بنیاد علوی شهرستان چاراویماق، به بهره برداری رسید.

 

خانه تکواندو شهید مولائی روستای آغجه ریش شهرستان چاراویماق در مساحتی بالغ بر ۳۰۰ مترمربع و با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید