بهره برداری از ۵۲ طرح تعاونی در استان اصفهان همزمان با هفته تعاون

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: همزمان با تقدیر از ۱۸ شرکت تعاونی برگزیده که در جشنواره تعاونی های برتر امسال مقام های کشوری و استانی را بدست آورده اند، ۵۲ طرح تعاونی در استان به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از ۵۲ طرح تعاونی در استان اصفهان همزمان با هفته تعاون

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده نیوز از اصفهان ؛ کامران کلانی با اعلام این خبر افزود: این طرح ها با سرمایه گذاری ۱۲۲۲ میلیارد ریالی اجرایی و آماده بهره برداری می باشند.
وی ادامه داد: براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با پایش اطلاعات توسط سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون که اقدامی شایسته در راستای اصل شفافیت و تحقق دولت الکترونیک می باشد استان اصفهان موفق به کسب رتبه اول در تعداد طرح های افتتاحیه هفته تعاون در بین استان ها شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه با افتتاح این طرح ها ۵۳۵ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد افزود: مشخصه بارز این طرح ها که با مشارکت ۲۷۴۷ نفری اعضا محقق گردیده سهم ۹۰ درصدی سرمایه مردمی می باشد.
شایان ذکر است آیین تقدیر از تعاونی های برتر و افتتاح متمرکز ۵۲ طرح تعاونی روز سه شنبه ۱۶ شهریورماه در چهارمین روز از هفته تعاون در شهرستان نجف آباد و بصورت ویدئوکنفرانس و با حضور مسئولان کشوری، استانی و تعاونگران برگزار خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید