مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

برگزاری هفتمین کنگره ملی شعر اربعین در تبریز

برگزاری هفتمین کنگره ملی شعر اربعین در تبریز

 

 

  احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هفتمین کنگره ملی شعر اربعین در تبریز برگزار می‌شود.

 

 حجت الاسلام حسن شعبانی عصر در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان هفتمین کنگره ملی شعر اربعین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: شاعران برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار ترکی و فارسی خود را به دبیرخانه هفتمین کنگره ملی شعر اربعین واقع در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان در میدان دانشسرای تبریز ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه شاعران می‌توانند حداقل دو و حداکثر ۴ اثر از خود به دبیرخانه ارسال کنند، ادامه داد: این کنگره توسط تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و با همکاری گروه فرهنگی مذهبی آئینه برگزار می‌شود.

برگزاری هفتمین کنگره ملی شعر اربعین در تبریز

شعبانی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این کنگره تا ۳۱ شهریورماه است، افزود: اختتامیه کنگره در شهر بناب برگزار و به منتخبان آن جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

 

 

وی با تاکید بر اهمیت موضوع اربعین درشکل گیری هویت ایران اسلامی ادامه داد: امسال بنا بر این است که هفتمین کنگره شعر ملی اربعین به سمت موضوعات مهم فرهنگی و اجتماعی روز سوق داده شود.

 

شعبانی در ادامه با اشاره بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هیأت‌های مذهبی در مراسم دهه اول ماه محرم گفت: مداحان و مسئولین هیئات مدام تاکید می‌کردند که مردم فاصله گذاری را رعایت کرده و حتماً از ماسک استفاده کنند که جا دارد از تمامی فعالان و زحمت کشان این عرصه قدردانی کنیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید