کد خبر: 305033
۱
PNAZAR
نسخه چاپی

رئیس شورای شهرستان ورامین انتخاب شد

با برگزاری انتخابات داخلی شورای اسلامی شهرستان ورامین، محمدشیرکوند به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

رئیس شورای شهرستان ورامین انتخاب شد

به گزارش اقتصاد آینده نیوز ؛ جلسه شورای اسلامی شهرستان ورامین روز شنبه به میزبانی فرمانداری برگزار شد و طی آن اعضا با رأی مخفی، رئیس، نایب رئیس، منشی اول و منشی دوم را انتخاب کردند.
بر این اساس، محمد شیرکوند به عنوان رئیس شورا، علی آقابابایی به عنوان نایب رئیس، حسن شاهسون منشی اول و محمد ضرابی منشی دوم از سوی اعضای شورای شهرستان ورامین انتخاب شدند و پس از برگزاری آئین تحلیف، فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.
شورای اسلامی شهرستان ورامین پنج عضو دارد که دو عضو آن از شورای اسلامی شهر ورامین، یک عضو از شورای اسلامی شهر جوادآباد، یک عضو از شورای اسلامی بخش جوادآباد و دیگر عضو از شورای اسلامی بخش مرکزی است.
فرماندار ورامین در این جلسه اظهار داشت: شورای شهرستان، وظیفه‌ای فراتر از شورای شهر و بخش بر عهده دارد و اعضا موظفند تا وظیفه نظارتی خود را با نگاه به کل شهرستان انجام دهند.
حسین کاغذلو افزود: شوراهای اسلامی برآمده از متن مردم و مورد تأئید اکثریت جامعه‌اند که باید با شناخت کافی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی، در صدد رفع مشکلات شهرستان برآیند.
وی گفت: امروز همه وظیفه دارند تا تنها به فکر خدمت رسانی به مردم بوده و تلاش کنند تا مشکلات را شناسایی و با شور و مشورت نسبت به رفع آن برآیند.
شهرستان ورامین با دو بخش مرکزی و جوادآباد و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.