کد خبر: 305069
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
صنعت فولاد ایران در مسیر رونق تولید؛

دستاوردهای فولاد مبارکه در حوزه تولید و مسئولیت اجتماعی

از ثبت ۷۵ رکورد تولیدی در پارسال تا تأمین ۱۸ هزار تن اکسیژن رایگان برای بیمارستان‌ها از افتخارات بزرگترین تولید کننده فولاد درکشور در دوران شیوع کرونا است.

دستاوردهای فولاد مبارکه در حوزه تولید و مسئولیت اجتماعی

به گزارش اقتصاد آینده نیوز؛ هادی نباتی‌نژد، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، یکی از رسالت‌های اصلی فولاد مبارکه در کنار تولید و تأمین نیازهای صنایع پایین‌دستی را موضوع مسئولیت‌های اجتماعی از اولویت‌های این شرکت دانست و گفت: در این زمینه این شرکت برای کمک به مهار ویروس کرونا، اقدام به تأمین ۱۸ هزار تن اکسیژن رایگان برای مراکز درمانی کشور کرده است.

هادی نباتی‌نژد، ثبت ۷۵ رکورد در بخش‌های مختلف در پارسال و بومی سازی بیش از چهار هزار قطعه در این شرکت را از دستاوردهای اقتصادی این شرکت دانست و افزود: علاوه بر این با خنثی‌سازی تحریم‌ها، محصولات جدید نظیر تختال موردنیاز خط لوله استراتژیک گوره به جاسک و همین‌طور تختال موردنیاز در صنایع کشتی‌سازی با همت بلند فولادمردان این صنعت استراتژیک ساخته شد.

وی توجه به محیط زیست و سرمایه‌گذاری در حوزه تأمین پایدار آب را از دیگر برنامه‌های این شرکت برشمرد و گفت: در حوزه تأمین پایدار آب و مسائل زیست‌محیطی، فولاد مبارکه فعالیت‌های بزرگی از جمله خرید پساب ۹ شهرستان و تصفیه آن، بازچرخانی آب در فرآیند تولید و سرمایه‌گذاری در طرح انتقال آب خلیج فارس به استان اصفهان را محقق کرده است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیش از نیمی از فولاد کشور را تولید و روزانه بازار مصرف می‌کند.