امام جمعه موقت اصفهان:

بزم مهربانانه اوقاف اصفهان برای نیازمندان قابل تحسین است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: بزم مهربانانه اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای تامین بسته‌های کمک معیشتی برای نیازمندان همواره قابل تقدیر بوده است.

بزم مهربانانه اوقاف اصفهان برای نیازمندان قابل تحسین است

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام مجتبی میردامادی در آئین افتتاح رزمایش سراسری «شمیم حسینی» که در قالب تهیه و توزیع بسته‌های غذایی برای افراد نیازمند مجاور بقاع متبرکه و موقوفات مقید به مکان و سکونت گاه‌های غیر رسمی حاشیه شهرها به منظور تعظیم شعائر حسینی ترویج فرهنگ و اجرای نیات واقفان خیراندیش و همچنین ترویج روحیه مواسات و همدلی و کمک مومنانه به اقشار کم برخوردار که در امامزاده میرحمزه اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه در آیات قرآن شاهد هستیم بعد از حق الله حق الناس مورد تاکید بوده است، اظهار داشت:‌ در روایات اسلامی نیز بر روی این مساله تاکید شده است به گونه‌ای که بر اساس روایات کسی که شب را بدون فکر کردن به شرایط دیگر مسلمانان صبح کند از مسلمانان نیست.
وی با بیان اینکه خدمت به نیازمندان یکی از اصلی ترین بخش‌های فرهنگ غنی و نجات بخش اسلام است، گفت: این موضوع همواره از سوی قرآن و ائمه اطهار (ع) تاکید شده است و تک تک مسلمانان وظیفه دارند به این مهم بپردازند.
امام جمعه موقت اصفهان ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ابراز داشت:  با اجرای این طرح هزاران خانواده نیازمند خوشحال خواهند شد و این امر از برکات انقلاب است.
وی با بیان اینکه گذشت و انفاق مردم در تحقق اهداف انقلاب نقش بسزایی دارد، ادامه داد: آنچه انقلاب را نگه داشته ایمان، اعتقادات و خدمات متقابل مردم به یکدیگر بوده است.
حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران با ندای رهبر کبیر انقلاب به وجود آمده است، تصریح کرد: در این همایش نیز مردم با لبیک گفتن به ندای رهبری و تامین هزینه‌های بسته‌های کمک معیشتی برای چندهزارمین بار به مطالبات رهبر خود لبیک گفتند.
وی با بیان اینکه در هیچ کشوری این میزان ایثار و گذشت را برای کمک به مردم مشاهده نخواهید کرد، گفت: این امر در شرایطی اتفاق افتاد که کشور تحت تاثیر تحریم های ظالمانه آمریکا قرار داشته است اما مردم به خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت در کمک مومنانه رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و شاهد حرکت شمیم حسینی از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه بودیم.
حجت الاسلام میردامادی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از روی کار آمدن دولت سیزدهم به ریاست حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد:‌ در حال حاضر میلیون‌ها دُز واکسن وارد کشور شده که این امر جای قدردانی دارد و برنامه‌های اعلام شده از سوی رئیس جمهور برای ما بسیار امیدوار کننده بوده است.
وی ضمن قدردانی از اوقاف و امور خیریه اصفهان به دلیل برپایی بزم مهربانانه برای کمک به نیازمندان گفت: با تغییر دولت فکرها به کار افتاده و در همه بخش‌ها شاهد جهش خواهیم بود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید