کد خبر: 305726
۰
۰
نسخه چاپی

بازگشایی مدارس استان مرکزی در گرو تصمیم ستاد کرونا است

به گزارش خبرنگار مهر سید علی آقازاده ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه مهمترین اولویت در شرایط کنونی تکمیل واکسیناسیون کادر آموزش و پرورش استان است، گفت: باید همه مقدمات و امکانات پیش‌بینی و مهیا شود تا در صورت ابلاغیه بازگشایی مدارس کوچک‌ترین مشکلی برای اجرایی کردن این تصمیم در استان وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: آموزش چهره به چهره و گروهی یکی از مؤثرترین روش‌های یادگیری است و بسته بودن مدارس آسیب‌های زیادی را متوجه دانش آموزان و خانواده‌ها می‌کند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ممکن است بازگشایی مدارس به شکل تلفیقی با روش مجازی و یا حضوری برای برخی مناطق روستایی و عشایری ابلاغ شود، در هر صورت استان مرکزی آماده اجرای تصمیم‌های ستاد ملی کرونا است.

آقازاده گفت: بازگشایی مدارس استان برای سال تحصیلی جدید منوط به ابلاغ رسمی مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا است و همه باید تا روز شنبه آتی و تصمیم نهایی این نشست منتظر بمانند.

وی در پایان بیان کرد: شهرداری برای بازگشایی مدارس باید به ترمیم منظر شهری، رنگ آمیزی جداول معابر شهری توجه کافی داشته باشد همچنین لازم است از ظرفیت مالی برخی خانواده‌ها برای کمک به مدارس در تأمین نیازها به‌صورت اختیاری کمک گرفته شود.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید