کد خبر: 305849
۰
۰
نسخه چاپی

ابلاغ شیوه نامه ثبت نام الکترونیکی سرویس حمل و نقل دانش آموزان

به گزارش اقتصادآینده نیوز، خوش قدم در هفتمین جلسه کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزان شهر تهران بر لزوم آمادگی سرویس حمل و نقل شهر تهران برای ارائه خدمات به خانواده‌ها در سال تحصیلی جدید با توجه به اعلام زمان بازگشایی مدارس تاکید کرد و خواستار تسریع در معرفی پیمانکاران و رانندگان از سوی تاکسیرانی شد.

وی همچنین از ارسال شیوه نامه ثبت نام الکترونیکی سرویس حمل و نقل دانش آموزان؛ مورد تأیید کارگروه به مناطق خبر داد.

در ادامه نجار رئیس اداره امور مالی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه سرویس دانش آموزی توسط کارگروه ارائه داده و نسبت به آماده سازی سامانه هوشمند نظارت سرویس با توجه به فرصت باقی مانده تا بازگشایی مدارس را مورد تاکید قرار داد.

موضوع واکسیناسیون رانندگان سرویس حمل و نقل دانش آموزی از موضوعات مورد اشاره دیگر این نشست بود که اعضا خواستار تعیین تکلیف واکسیناسیون رانندگان از سوی تاکسیرانی شده و آمادگی آموزش و پرورش جهت همکاری در تأمین فضای واکسیناسیون، در اختیار قرار دادن لیست رانندگان سنوات قبل جهت اطلاع رسانی یا سایر اقدامات مؤثر در این خصوص را اعلام کردند.

بر اساس گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، کریمی رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش شهر تهران نیز درخواست تشکیل جلسه مشترک با تاکسیرانی تهران جهت تسریع در امور مربوط به سرویس حمل‌ونقل دانش آموزان استثنایی و امور مالی مربوط به این حوزه را خواستار شد.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید