کد خبر: 306319
۰
۰
نسخه چاپی

توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب در استان اردبیل

حسین برزگر در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۹۹ درصد دانش‌آموزان استان اردبیل با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی کتب درسی برای سال تحصیلی پیش رو مراحل ثبت‌نام و تحویل کتاب‌ها را انجام دادند تا ارسال کتاب‌ها در مدت تعیین شده انجام شود.

وی تصریح کرد: از ۲۰ شهریور توزیع کتاب درسی در بین نواحی و مناطق آموزش و پرورش آغاز شده و به تبع آن در روزهای آینده در کلیه مدارس استان توزیع کتاب در بین دانش‌آموزان انجام خواهد شد.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به هیچ وجه توزیع کتاب در کتابفروشی‌های سطح استان انجام نمی‌شود و تنها اولیای دانش‌آموزان می‌توانند کتب درسی فرزندان خود را از مدارسی که در آن ثبت‌نام کردند، دریافت کنند.

برزگر افزود: چنانچه دانش‌آموزی در سامانه اینترنتی برای خرید کتاب ثبت‌نام نکرده در دو سه روز باقیمانده تا پایان شهریور فرصت ثبت‌نام و ارسال کتاب‌ها را از طریق وزارت آموزش و پرورش دارد که امیدواریم هر چه سریع‌تر این کار به انجام برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مدیران مدارس موظفند به تک تک دانش‌آموزان با اطلاع قبلی بدون اینکه ازدحامی انجام شود، کتب درسی را توزیع کنند تا با شروع سال تحصیلی که به صورت حضوری و غیرحضوری خواهد بود، دانش‌آموزان از کتب درسی استفاده کنند.

برزگر اضافه کرد: همچنان سامانه ثبت‌نام برای مراجعه دانش‌آموزان باز است و از طریق این سامانه ثبت‌نام انجام شده تا در اولین فرصت کتاب‌های درسی به آدرس ثبت شده ارسال شود.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا هیچ دانش‌آموزی در اول سال تحصیلی بدون کتاب و معلم در سر کلاس حاضر نشود بلکه همه دانش‌آموزان با دریافت کتاب بتوانند از فضای تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید استفاده کنند.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: همچنان فرصت برای ثبت‌نام دانش‌آموزان جا مانده از فرآیند ثبت‌نام در موعد مقرر پابرجاست که بعد از ثبت‌نام امکان ثبت اطلاعات در سامانه کتب درسی وجود دارد که در این زمینه اولیای دانش‌آموزان باید دقت لازم را داشته باشند.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید