کد خبر: 306352
۰
۰
نسخه چاپی

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی خط لوله انتقال گاز بویین‌زهرا به کرج

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سهراب نجار در نشست هماهنگی با اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اظهار کرد: این خط لوله انتقال گاز به طول ۶۵ کیلومتر و در دو فاز در حال اجراست و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: انتظار ما از اداره کل راه و شهرسازی آن است که همکاری و هماهنگی‌های لازم برای تهیه زمین برای ایجاد تأسیسات و تجهیزات شرکت گاز استان البرز را داشته باشند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز تصریح کرد: ما باید کار میدانی انجام دهیم و کاغذبازی‌های اداری را به حداقل زمان ممکن برسانیم، همچنین اقدام عملی را سرلوحه پیگیری کارهای خود قرار دهیم زیرا اقدام عملی بهتر از کاغذبازی اداری است.

حسن سپهری‌فر، مدیر امور بهره‌برداری شرکت گاز استان البرز نیز در این نشست گفت: نبود فضاهای مناسب برای ساختمان‌های اداری این شرکت، همچنین نبود همکاری مناسب برای واگذاری زمین برای ایجاد ایستگاه‌ها سبب می‌شود در خدمت‌رسانی به مردم دچار مشکل شویم.

رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز هم در توضیح این مطلب اظهار کرد: ما پشتیبان همه‌جانبه دستگاه‌های خدمت‌رسان هستیم و برای پیگیری مناسب و تسریع در امور مربوطه، کمیته‌ای از دو سازمان تشکیل می‌شود تا نیازها را متناسب و واقعی لحاظ کنند و کار را به سرمنزل مقصود برسانند.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید