کد خبر: 306747
۰
۰
نسخه چاپی

درخواست ویژه سرمربی پرسپولیس به سرپرست رسید

به گزارش اقتصادآینده نیوز تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا صعود کرد تا با توجه به شکست استقلال مقابل الهلال و باخت تراکتور از النصر عربستان تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران در ادامه این رقابت‌ها باقی بماند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد تیمش مقابل استقلال تاجیکستان به تمجید از بازیکنان خود پرداخت و آنها را لایق هرگونه احترام از سوی مدیران باشگاه دانست.

سرخپوشان که پس از پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر با استعفای جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه روبرو شدند تا حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در نخستین روزهای کاری خود مجبور به تغییر در سیستم مدیریتی این باشگاه شود.

جدایی سمیعی باعث شد تا مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه به عنوان سرپرست انتخاب شود تا امور جاری را دنبال کند.

از این رو سرمربی پرسپولیس خواسته خود در نشست خبری را بار دیگر به گوش مجید صدری رساند تا او پیگیر مطالبات اعضای تیم بابت پاداش قهرمانی سال گذشته آنها شود.

صدری به گل محمدی قول داده است بدون شک مشکلات مالی را تا قبل از بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حل می‌کند تا این تیم با انگیزه بیشتری راهی کشور عربستان شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به برگزاری ادامه بازی‌های منطقه غرب در کشور عربستان گرفته است و قرعه کشی بازی‌های یک چهارم نهایی جمعه هفته جاری برگزار می‌شود تا حریف پرسپولیس در این مرحله مشخص شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید