کد خبر: 306762
۰
۰
نسخه چاپی
سرپرست شهرداری منطقه هفت شیراز در دیدار با اعضای شورای شهر مطرح کرد:

تکمیل پروژه بزرگراه مولوی در اولویت است

اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز به همراه سرپرست شهرداری منطقه هفت، معاونین و مسئولان شهرداری منطقه از پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه هفت بازدید کردند.

تکمیل  پروژه بزرگراه مولوی در اولویت است

 

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت صبح چهارشنبه 24 شهریور ماه اسکندری رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز به همراه اکبری سرپرست شهرداری منطقه هفت و معاونین و مسئولان منطقه از پروژه های در حال اجرای منطقه هفت بازدید کردند.

اسکندری در حاشیه این بازدید گفت: شورای شهر بازدید از روند پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری را در دستور کار قرار دارد تا با پیگیری و رفع مشکلات پروژه ها بتوانیم هرچه سریعتر پروژه ها را به بهره برداری برسانیم و تقدیم شهروندان عزیز شیرازی کنیم.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اهمیت بحث گردشگری در سطح منطقه هفت، گفت: یکی از پروژه های مهمی که در سطح منطقه هفت در حال اجرا می باشد پروژه قصر ابونصر است که باید به صورت ویژه در جهت اتمام آن گام برداریم و با بهره برداری از این پروژه علاوه بر منطقه هفت برای شهر شیراز نیز آورده هایی خواهد داشت و همواره گردشگران زيادي را به سوي خود جذب خواهد کرد.

وی افزود: از دیگر پروژه های شاخص در سطح منطقه هفت پروژه بزرگراه مولوی است که با توجه به نقش مهم آن در کاهش ترافیک و تکمیل رینگ پیرامونی شهر تمامی شهروندان از خیر و برکت آن بهره خواهند برد و امیدواریم با همکاری شهروندان و مالکان در مسیر بتوانیم مشکلات را هموار کنیم و در آینده نزدیک به بهره برداری برسانیم.

اسکندری با بیان این مطلب که از آنجا که هدف اصلی شورای ششم، خدمت به مردم و حل مشکلاتشان است از اجرای نهضت آسفالت معابر خاکی خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده در صدد هستیم با همکاری شهرداری مناطق یازده گانه نسبت به آسفالت معابر خاکی در سطح مناطق اقدام کنیم و این مهم با همکاری سازمان های خدمات رسان امکان پذیر است که شهرداری بتواند پس از اتمام عملیات های عمرانی سازمان های خدمات رسان، نسبت به آسفالت این معابر اقدام نماید.

سرپرست شهرداری منطقه هفت نیز در جریان بازدید از پروژه ها ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های منطقه هفت گفت: شهرداری منطقه هفت تمام توان خود را برای به اتمام رساندن پروژه ها در سطح منطقه به کار خواهد گرفت تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم پروژه های درحال اجرا را به بهره برداری رسانده و پروژه های جدیدی را متناسب با نیاز منطقه به مرحله اجرا برسانیم.

اکبری در بازدید از پروژه بزرگراه مولوی با تاکید بر اولویت دار بودن این پروژه گفت: با تکمیل این پروژه بسیاری از مشکلات ترافیکی در مرکز شهر و سطح منطقه هفت کاسته خواهد شد و امیدواریم با همکاری شورای ششم و رفع موارد و مشکلات تملک در مسیر این پروژه تا بولوار اتحاد و رودخانه خشک به بهره برداری برسانیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید