کد خبر: 306874
۰
۰
نسخه چاپی

کنگره ۴۰ ساله انجمن اسلامی؛ تجلی‌گاه نقش آفرینی دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزارس مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسین تاریخی؛ در افتتاحییه «سومین اجلاسیه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان»، اظهار کرد: این کنگره با ۴۰ سال قدمت، تجلی‌گاه نقش آفرینی دانش‌آموزان در مجموعه انجمن اسلامی است؛ شاید کمتر مجموعه‌ای با این قدمت و سابقه توانسته باشد میزبانی و همراهی دانش‌آموزان را تجربه کند.

وی افزود: خوشبختانه اتحادیه انجمن اسلامی، در مدت ۴۰ سال به دستاوردهای بالایی رسیده است، امروز شاهد آن هستیم که بسیاری از دانش‌آموزان عضو اتحادیه، به عنوان سرمایه های اصلی در کشور، توانایی‌های لازم را برای انجام کارهای بزرگ در سطح مدرسه، شهر و جامعه دارند.

تاریخی ادامه داد: شاید مواجهه خیلی از افراد با این سرمایه عظیم، شعاری باشد اما مجموعه ما در طول این سال‌ها نشان داده است که اگر اعتماد لازم به این سرمایه‌ها یعنی دانش‌آموزان اتفاق بیفتد، توانایی انجام کارهای بسیار بزرگی را دارند.

وی افزود: دانش آموزان تجربه عینی انتخابات را دارند و از برنامه‌های خود دفاع می کنند و برای بهبود تشکل، برنامه های ویژه ارائه می‌کنند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به ارتقای توانمندی دانش آموزان عضو تشکل ها نسبت به همسالان خود، گفت: این دانش آموزان برای این که موفق به «نقش آفرینی» در سطح ملی شوند، تلاش های زیادی می کنند و همین امر باعث ارتقای توانمندهای خاص آن ها خواهد شد.

وی گفت: مسئولیت مربیان و مسئولان تشکل ها، بویژه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در راهنمایی و هدایت اعضا، بسیار سنگین است.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید