کد خبر: 306886
۰
۰
نسخه چاپی

واکسیناسیون ۸۵ درصد از فرهنگیان اسدآباد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سعید کتابی در شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی از سواد آموزی اظهار کرد: بیش از ۸۵ درصد جامعه شهری اسدآباد و ۷۶ درصد جامعه روستایی شهرستان بر اساس سرشماری سال ۹۵ باسواد هستند.

کتابی با بیان اینکه درصد بیسوادی استان همدان حدود چهار درصد بوده که شهرستان اسدآباد هم تقریباً به همین میزان دارای بی‌سواد است، ادامه داد: تعهد باسوادی امسال برش نهضت سواد آموزی شهرستان را ۴۸۰ نفر در سه رده پوششی سوادآموزی، انتقال و تحکیم است.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده با یک کار فرابخشی باید این میزان تعهد شهرستان در امر باسوادی محقق شود، افزود: با تشکیل شوراهای پشتیبانی سواد آموزی در روستاها با کمک دهیاران و شوراها به نحو مطلوبی شناسایی بی‌سوادان امکان پذیر خواهد بود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه مدارس شهرستان اسدآباد آماده بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید هستند، اظهار کرد: در حال حاضر برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید منتظر اعلام و تصمیم نهایی ستاد ملی کرونا هستیم.

کتابی از واکسیناسیون ۸۵ درصد قشر فرهنگیان این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: انتظار است تا زمان بازگشایی مدارس تکمیل واکسیناسیون قشر فرهنگی انجام شده و مابقی فرهنگیان نیز نسبت به انجام واکسیناسیون خود اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به خط ملی نماد ۱۵۷۰ مربوط به خدمات مشاوره‌ای و مددکاری اجتماعی و خدمات روانشناختی دانش‌آموزان به صورت غیر حضوری و رایگان اضافه کرد: این طرح ارزشمند از نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی برخوردار بوده ضمن اینکه اطلاع رسانی لازم برای معرفی این سامانه در بین دانش آموزان و اولیا شهرستان ضرورت دارد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید