کد خبر: 306907
۰
۰
نسخه چاپی

کرونا جان ۱۹ شهروند رباط کریم را طی دو هفته گذشته گرفت

به گزارش اقتصادآینده نیوز نظام ملکشاهی در بیست و ششمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کووید ۱۹ در شهرستان رباط کریم مشترک با چهاردهمین جلسه واکسیناسیون، که به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست استاندار تهران و با حضور اعضای عضو ستاد شهرستان برگزار شد، در خصوص تعداد دوز واکسن‌های تزریق شده بیان کرد: تاکنون ۹۸ هزار و ۴۵۶ دوز واکسن نوبت اول و دوم برای شهروندان رباط کریم تزریق شده است.

فرماندار رباط کریم گفت: این تعداد تزریق واکسن یک رکورد در واکسیناسیون در رباط کریم محسوب می‌شود، از تعداد مذکور، ۷۳ هزار و ۸۸۱ برای دوز اول و ۲۴ هزار و ۵۷۵ دوز برای نوبت دوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه نموده اند.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در رباط کریم در خصوص آمار هفتگی با اشاره به تعداد فوتی‌ها، بستری و تست‌های مثبت «پی. سی. آر» اظهار کرد: بر اساس برگزاری جلسات ستاد مدیریت مقابه با کرونا که به صورت هفتگی برگزار می‌شود، از هشتم الی ۲۳ شهریور ماه، متأسفانه شاهد فوت ۱۹ شهروند و بستری شدن ۸۰ بیمار کرونایی در رباط کریم بودیم.

وی گفت: در همین تاریخ ۹۲۰ نفر سر پایی مورد درمان قرار گرفتند، که کماکان ۳۰ درصد از این موارد متعلق به خارج شهرستان هستند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید