کد خبر: 306967
۰
۰
نسخه چاپی

نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و اربعین حسینی در سمنان افتتاح می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ محمد حسن سلامی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز ۳۰ شهریور با افتتاح نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و اربعین حسینی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان آغاز می‌شود، تاکید کرد: در این نمایشگاه غرفه‌ها و موکب‌های سلامت، دستگاه‌های اجرایی، شهدا و… وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پنج هزار برنامه و فعالیت توسط بخش‌های مختلف در سطح استان سمنان برای هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است، تاکید کرد: تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان یکی از این برنامه‌های شاخص است.

تدارک برنامه‌های هنری و فرهنگی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: استقرار موکب‌های اربعین در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با حضور راویان دفاع مقدس با ظرفیت حداقلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مکان نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

سلامی بیان کرد: در سال جاری مانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا رژه نیروهای مسلح برگزار نخواهد شد و به جای آن نمایشگاه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا در هفته بزرگداشت دفاع مقدس، از ظرفیت فضای مجازی و پنج هزار طلبه و روحانیت در استان به منظور انتقال مفاهیم دفاع مقدس و اربعین حسینی استفاده شود از سوی دیگر نمایشگاه عکس دفاع مقدس، برگزاری جشنواره‌های مختلف مانند سرو سرخ برگزار خواهد شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید