مشاور معاون خدمات شهری شهرداری تهران :

تبریز از جمله الگوهای موفق حوزه مدیریت پسماند در کشور

تبریز از جمله الگوهای موفق حوزه مدیریت پسماند در کشور

 

 

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : تبریز از جمله شهرهای موفق کشور در حوزه مدیریت پسماند و نظافت و پاکیزگی شهری است.

حمد هادی حیدرزاده در حاشیه بازدید از فعالیت های سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اعلام این مطلب افزود : شهرداری تهران در راستای آگاهی و بهره‌مندی از تجارب کلانشهرهای مختلف کشور، برنامه بازدید از فعالیت های حوزه مدیریت پسماند و خدمات شهری آنها را در پیش گرفته که بر همین اساس از پتانسیل ها، توانمندی ها و فعالیت های شهرداری کلانشهر تبریز در حوزه مدیریت پسماند بازدید به عمل آمد.

وی گفت : آنچه در این بازدید بیش از همه چیز توجه مارا به خود جلب نمود؛ وضعیت مطلوب رفت و روب و تمیزی و پاکیزگی شهر است که بی شک مرهون فرهنگ بالای مردم در حفظ تمیزی و تلاش شبانه روزی مجموعه سازمان مدیریت پسماند در حوزه جمع آوری پسماند و نظافت شهری است.

عضو هیات مدیره سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تهران خاطرنشان کرد : در کنار پاکیزگی و تمیزی شهر، نحوه مدیریت پسماند در مقصد و ایجاد تصفیه خانه شیرابه از دیگر اقدامات درخور توجهی است که توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز صورت می‌گیرد که به نوبه خود نشان از توجه این سازمان به اقدامات علمی و جدید است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید