کد خبر: 307031
۰
۰
نسخه چاپی

نمازجمعه این هفته در شهر بندرعباس برگزار نمی‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز، در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه و نظر ستاد مقابله با کرونا و تایید نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و اعلام به ضرورت برگزار نکردن نماز جمعه این هفته با توجه به وضعیت شیوع بیماری در بندرعباس و تعهد ستاد برگزاری نماز جمعه به سلامت شهروندان نماز جمعه بیست و ششم شهریورماه جاری بندرعباس برگزار نمی شود.

در مورد جمعه های بعد نیز متناسب با شرایط و پس از هماهنگی با مراجع ذیربط بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا تصمیم لازم را اتخاذ و از طریق رسانه ها به اطلاع شهروندان بندرعباس خواهد رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز گذشته با بستری شدن ۱۱۶ بیمار کرونایی دیگر، شمار بستری‌ها در بیمارستان‌های استان به ۴۹۵ نفر رسید.

فاطمه نوروزیان چهارشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین با جانباختن ۱۰ نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جانباختگان به ۲ هزار و ۳۱۱ نفر رسید. جانباختگان شامل چهار مرد و ۶ زن در بازه سنی ۲۶ تا ۹۷ سال از شهرهای بندرعباس، میناب، قشم، رودان، حاجی آباد، بستک و بندرلنگه بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: اکنون ۱۰۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه تاکنون ۹۲۸ هزار و ۹۱۶ دز واکسن در نوبت اول و دوم به مردم استان تزریق شده است، ادامه داد: تعداد نمونه گیری کرونایی در هرمزگان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۵۳۶ ّ هزار و ۸۲۴ نفر بوده است.

وی در خصوص واکسیناسیون روستانشینان نیز گفت: کارکنان مرکز بهداشت با همکاری سپاه، افراد بالای ۱۸ سال را در روستاهای با جمعیت زیر ۵۰۰ نفر علیه بیماری کرونا واکسینه می‌کنند.

نوروزیان افزود: در برخی از روستاها که فاصله زیادی تا مرکز دارند، کارکنان مرکز بهداشت با مراجعه به درمنزل واکسیناسیون را انجام می‌دهند و از مردم درخواست می‌کنیم در این زمینه همکاری کنند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید