کد خبر: 307035
۰
۰
نسخه چاپی

بخش آنژیوگرافی وجراحی قلب بیمارستان امام سجاد یاسوج راه اندازی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسین کلانتری ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از این بخش‌ها در جمع خبرنگاران افزود: این بخش شامل آنژیوگرافی و آنژیو پلاستی، بخش اتاق عمل جراحی قلب و بخش آی سی یو جراحی قلب است.

وی با بیان اینکه در این مرکز، یکصد میلیارد تومان تجهیزات با بهترین برندهای دنیا مستقر است، گفت: ۳۰ درصد بیماران قلب و عروق و آنژیوگرافی که به شیراز مراجعه می‌کنند از بیماران کهگیلویه و بویراحمدی هستند.

استاندار افزود: مراجعه به سایر استان‌ها هزینه‌های بسیاری را به بیماران تحمیل می‌کند و راه اندازی و با وجود درگیری با بیماری کرونا و شیوع این بیماری، تجهیز بیمارستان‌ها و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی نیز در استان پا بر جا است.

کلانتری اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز، شاهد خدمات دهی به بیماران نیازمند به بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بعد از یک وقفه چند ساله با کیفیت بهتر و مطلوب‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تلاش‌های بسیار خوبی انجام داده تا تجهیزات مورد نیاز استان را تأمین کند، گفت: خوشبختانه شرایط مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه ایجاد شده و با رایزنی‌های انجام شده با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مقرر شد منابع مورد نیاز این مرکز تا درآمد زایی تأمین و ارائه خدمات پایدار باشد.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید