کد خبر: 307037
۰
۰
نسخه چاپی

کرمان منطقه ناامن برای قاچاقچیان/ جلوگیری از انتقال یک تن مرفین

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی این استان مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی ضمن کنترل محور «بم – کرمان» تریلر حامل مواد را شناسایی و طی یک اقدام عملیاتی با توقیف و بازرسی تخصصی از آن یک تن و ۲۴ کیلوگرم مرفین را که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: مأموران همچنان برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده در حال انجام مأموریت هستند.

سردار ناظری بیان کرد: تقریباً این محموله یک تنی مرفین با ۱۰ تن تریاک برابری می‌کند و با کشف این مقدار مواد همکارانم خدمت بزرگی به مردم استان و کشور انجام دادند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۲ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف که با احتاسب این محموله به ۹۳ تن افزایش یافته است و هرگز اجازه نخواهیم داد قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شوم خود امنیت این مرزو بوم را خدشه دار کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید