کد خبر: 307046
۰
۰
نسخه چاپی

بذر توسعه در خراسان شمالی پاشیده شده است/ منتظر محصول هستیم

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمدعلی شجاعی عصر پنج شنبه در آئین افتتاح چند پروژه تولیدی در اسفراین، اظهار کرد: افتتاح این پروژه‌ها و روشن شدن چراغ واحدهای تولیدی موجب تحقق سیاست‌های توسعه‌ای نظام و عقب نشینی دشمنان و ابر اقتصادهای جهان در خصوص تحریم اقتصادی علیه ایران می‌شود.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: داشتن مردم با بصیرت، داشتن رهبر فرزانه و داشتن دلاور مردانی همچون شهدا نقطه قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و آبادانی و تحقق منویات رهبری باید عوامل اجرایی برنامه ریزی داشته باشند، افزود: اگر دانایی با اقتدار و جدیت تلفیق شود محال است کاری انجام نشود.

شجاعی تاکید کرد: توسعه و پیشرفت در گرو قوت گرفتن بخش خصوصی است چرا که بخش خصوصی آنچه را خود متولد کرده است، توسعه می‌دهد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با ابراز خرسندی از تکنولوژی‌های نوین به کار رفته در واحدهای صنعتی افتتاح شده، گفت: این اقدام نشان دهنده تسلط دانایی بر کارها است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه به واسطه انسجام و هم فهمی موجود بین ارکان حاکمیت نظام محیط استان محیطی برای کار کردن است، بیان داشت: برای حل مشکلات بر داشته‌های یکدیگر حساب می‌کنیم و در دو سال اخیر به رغم تحریم‌ها و کمبود اعتبارات، توسط بانک‌های استان بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بذر توسعه در استان پاشیده شده و باید منتظر محصول آن در آینده باشیم، گفت: باید با هدف جلوگیری از واردات محصولات مورد نیاز صنایع استان از سایر استان‌ها به دنبال ایجاد صنایع پایین دستی در حوزه صنعت باشیم.

شجاعی در انتها خاطرنشان کرد: کلنگ زنی سرخانه و افتتاح واحدهای صنعتی علاوه بر ارتقا بخش تولید و اشتغال می‌تواند موجب شنیده شدن نام استان در سطح ملی شود و از فروش محصولات و تولیدات استان به صورت خام جلوگیری می‌کند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید