کد خبر: 307105
۰
۰
نسخه چاپی

شهردار جدید قزوین از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان بهره مند شود

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با اشاره به انتخاب شهردار جدید برای قزوین اظهار کرد: توسعه شهر بر مبنای نگاه دینی و اسلامی و با استفاده از کار جهادی و انقلابی باعث رضایت مردم و در نهایت خداوند خواهد شد.

وی افزود: استفاده از همه ظرفیت‌های انسانی باید در دستور کار شهردار جدید قرار بگیرد تا بتوان با استفاده از سرمایه‌های انسانی همچون نخبگان و دانشمندان شاهد پیشرفت شهر باشیم و راه توسعه و اداره شهر مسدود نشود.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه باید نگاه جامعه انقلابی در حوزه فرهنگی و اجتماعی در توسعه و مدیریت شهر در نظرگرفته شود عنوان کرد: مبارزه با فساد و اصلاح ساختاری برای مدیریت شهری باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به ارسال سوخت از سوی جمهوری اسلامی به سمت لبنان بیان کرد: جمهوری اسلامی بار دیگر اقتدار خود در منطقه را نشان داد.

آیت الله عابدینی با اشاره به اینکه با ارسال این محموله‌های سوختی محاصره لبنان شکسته شد، تاکید کرد: استقبال مردم لبنان از این اقدام ایران نیز نشان همدلی و همراهی دو ملت برای شکستن هیمنه سلطه گران بود.

وی بیان کرد: امروز به برکت نیروهای نظامی مخصوصاً نیروی دریایی مقتدر و نیروی هوایی قدرتمند ایران اسلامی اقتدار خود را در منطقه به دست آورده و شاهد این هستیم که جماعتی که روزی در منطقه امنیت کشورها را بر هم می‌زدند امروز هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به اجلاس شانگهای ادامه داد: ارتباط با کشورهای همسایه از جمله تاجیکستان می‌تواند ضمن اینکه باعث شکست تحریم‌ها و کاهش مشکلات مردم شود، می‌تواند باعث ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در منطقه نیز بشود.

وی با بیان اینکه اربعین امسال نیز بنا به وجود ویروس کرونا دستخوش تغییراتی شد، تاکید کرد: با اجرای برنامه‌ها و کمک به موکب ها اجازه ندهیم چراغ اربعین در استان و کشور خاموش بماند.

آیت الله عابدینی در پایان یادآور شد: در آستانه سال تحصیلی دانش آموزان محروم و نیازمند فراموش نشوند و همه تلاش کنیم تا فرزندان این استان و کشور با دلی خوش سال جدید تحصیلی را آغاز کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید