کد خبر: 307113
۰
۰
نسخه چاپی

پرهیز مسئولان از اشرافی گری/حضور دولتمردان در میان مردم ضروری است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه عبادت انجام واجبات و کمک به خلق است، اظهار کرد: عمل باید خالص و در راه کسب رضای الهی باشد.

وی با اشاره به ضرورت انفاق در جامعه، گفت: جامعه‌ای که نسبت به احکام دین بی‌توجه شود بلا بر آن نازل می‌شود.

امام‌جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه باید در راه خدا قدم بگذاریم، تصریح کرد: خلوص نیت در اعمال از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به حدیث امام علی (ع) در خصوص پیروی مردم از حاکمان و مسئولان جامعه، اظهار کرد: حضرت می‌فرمایند: «الناس علی دین ملوکهم»، یعنی مردم به روش حاکمان خود زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه وعده‌های رئیس‌جمهور سریع‌تر عملی شود، ادامه داد: مسئولان باید از تجملات پرهیز کنند و به دنبال ساده زیستی و توجه به محرومان باشند.

امام‌جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: دولتمردان باید مشکلات مردم را از نزدیک ببینند تا بتوانند تصمیمات درست اتخاذ کنند.

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه مسئولان باید همیشه در دسترس باشند، افزود: جامعه اسلامی سالم و پیشرفته در حوزه‌های انسانی، علمی و نظامی با همدلی، همراهی و مدیریت درست قابل‌دستیابی است که باید دولت‌مردان برای دستیابی به این مهم تلاش کنند.

وی به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: سرعت واکسیناسیون در هفته‌های اخیر چشمگیر بوده که این تلاش‌ها برای نابودی ویروس کرونا قابل قدردانی است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید