کد خبر: 307116
۰
۰
نسخه چاپی

نقش‌آفرینی مردم ایلام در دفاع مقدس شناسنامه‌ای افتخار آمیز است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار کرد: دفاع مقدس سرمایه گران‌بهایی برای ما بود و هست که امروز از ثمرات شیرین آن سختی‌ها و تلخی‌ها، بهره می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت دفاع مقدس ایران روز به روز شاهد خروج نیروهای آمریکایی از منطقه و افول جبهه استکبار در جهان هستیم، گفت: بعضی‌ها هنوز واقعاً سخت باور می‌کنند که آمریکا دیگر ابرقدرت نیست.

امام جمعه ایلام تفکر و اندیشه امام راحل را نقشه راه بسیاری از کشورهای جهان و زمینه ساز پیروزی ایران در جنگ هشت ساله دانست و یادآور شد: تفکر امام خمینی (ره) در برابر جبهه استکبار مسیر را برای همه همواره کرد و به ایران عزت و افتخار داد.

وی تصریح کرد: با اتکا به خداوند متعال و با استفاده از ظرفیت جوانان این مرز بوم در آینده نزدیک ثمرات این دفاع را شاهد خواهیم بود چراکه دفاع مقدس افتخاری است که برای ملت ایران و هر ایرانی در هر کجای جهان باشد به ایرانی بودن خودش می بالد.

کریمی تبار با اشاره به وضعیت مرز مهران، بیان کرد: اربعین امسال تردد زوار از طریق مرز مهران در زمان خروج از کشور امکان‌پذیر نیست و هر دسته از زائران که به سمت مرز حرکت کنند توسط نیروی انتظامی بازگردانده خواهند شد.

امام جمعه ایلام افزود: امسال از ارائه خدمات به زوار محروم هستیم اما در بازگشت زوار از مرز مهران تلاش خواهیم کرد که پس از ورود هر ایرانی به داخل از او تست کرونا گرفته و مبتلایان از دیگر افراد مجزا راهی مقصد شوند.

وی با تقدیر از ستاد کرونا استان، یادآور شد: باید دقت شود که فضاسازی معنوی متناسب با اربعین حسینی در پایانه مرزی و مسیر بازگشت زوار ایجاد شود.

وی گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که هرچه زودتر این ویروس کرونا از بین برود و خدا توفیقی به ما دهد که با تمام وجود خود، پذیرای زائرین امام حسین (ع) باشیم.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید