کد خبر: 307117
۰
۰
نسخه چاپی

انتخاب استاندار اردبیل مطابق با معیارهای آیت الله رئیسی باشد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، به تشریح ویژگی‌های کارگزاران نظام اسلامی از منظر اسلام پرداخت و اظهار کرد: انتخاب افراد مناسب برای تصدی مقامات حکومتی نیازمند احراز صلاحیت و داشتن ویژگی‌های خاص است.

وی داد: دولت سیزدهم آخرین شانس نظام در راستای اعتمادسازی و تحول خواهی در کشور است و از مجمع نمایندگان استان می‌خواهیم هر چه سریع‌تر در انتخاب والی استان بر اساس معیارها و ویژگی‌های انتخاب استانداران و مسئولان کشوری در دولت مردمی و انقلابی اقدام کنند.

خطیب جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود، به حق آبه شهرستان مرزی بیله سوار از سد عمارت گرمی اشاره کرد و افزود: آینده این سد روشن و امید بخش است و جا دارد از رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، معاون وزیر نیرو، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و استاندار اردبیل در تسریع آبگیری این سد عظیم قدردانی کنیم.

حجت الاسلام عزیزی ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، از مردم خواست با توجه به توان و وسع مالی هر کس، در جشن عاطفه‌ها نسبت به تهیه لوازم التحریر و سایر نیازهای اولیه دانش آموزان نیازمند شهرستان، نیکوکاری کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید