کد خبر: 307154
۰
۰
نسخه چاپی

۷۰۹ اثر به جشنواره فانوس در مازندران ارسال شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز روح الله ایرانمهر ظهر پنجشنبه د» گفتگو با خبرنگاران از ارسال ۷۰۹ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی «فانوس» خبر داد و اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی «فانوس» در مرحله استانی از ۱۵ تیر تا ۲۰ مرداد اعلام شده بود و با توجه به استقبال هنرمندان، این مهلت به مدت ۱۰ روز تمدید شد.

وی افزود: در این زمانبندی تعیین شده آثار ارزشمندی از هنرمندان مازندران در حوزه دفاع مقدس با حمایت و پشتیبانی‌های اداره‌کل حفظ آثار استان و دستگاه‌های اجرایی از جمله، حوزه هنری، بنیاد شهید، سپاه کربلا، فرهنگ و ارشاد اسلامی، فضای مجازی سراج، انجمن سینمای جوان و… در بخش‌های مختلف جشنواره اعم از تلویزیونی و سینمایی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی و سرود، رادیویی و بخش آزاد به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال شده است.

ایرانمهر ادامه داد: دبیرخانه جشنواره بلافاصله پس از اتمام مهلت اعلام شده نسبت به بررسی و انتخاب آثار واجد شرایط شرکت در بخش مسابقه، اقدام کرد و از مجموع ۷۰۹ اثر از ۱۱۰ هنرمند، ۲۱۹ اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

این مسئول با بیان اینکه داوری آثار از دهم شهریور در رشته‌های مختلف آغاز شد و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: آثار برتر هر رشته ۳۰ شهریور به به صورت مجازی اعلام و مراسم اختتامیه در صورت فروکش کردن موج جدید کرونا، پس از ماه صفر و اواخر مهر برگزار خواهد شد.

به گفته ایرانمهر از هر بخش، یک اثر جهت ارسال به مرحله ملی جشنواره انتخاب خواهد شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید