کد خبر: 307169
۰
۰
نسخه چاپی

خالی بودن سبد واکسن خراسان‌جنوبی از آسترازنکا و برکت

غلامرضا شریف‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در زمینه گلایه برخی از شهروندان در زمینه کمبود برخی از انواع واکسن اظهار کرد: در مورد واکسن آسترازنکا برای دوز دوم مشکلی وجود ندارد ولی برای کسانی که بخواهند دوز اول را آسترازنکا استفاده کنند، موجودی نداریم.

دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری از کرونا در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در مورد واکسن برکت نیز چه برای دوز اول و چه برای دوز دوم موجودی نداریم.

شریف زاده با اشاره به اینکه ۱۵ هزار دوز سینوفارم وارد خراسان‌جنوبی شده است، یادآور شد: یک محموله دیگر واکسن نیز در راه خراسان جنوبی است که اطلاع‌رسانی درباره آن بعد از دریافت صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: از آنجایی که برخی متقاضی آسترازنکا وعده‌ای نیز تمایل به تزریق واکسن برکت دارند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این زمینه رایزنی‌هایی با مسئولین وزارت داشته است که امیدواریم به نتایج مطلوبی برسد.

گفتنی است چندی پیش رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از امکان ثبت نام در سایت ملی ثبت نام واکسن کرونا (سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.ir) برای افراد ۳۰ سال به بالا (متولدین ۱۳۷۰و قبل) در خراسان جنوبی خبر داد.

وی از این گروه سنی درخواست کرد که به منظور تسریع روند واکسیناسیون در استان، هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام در سامانه مربوطه اقدام کنند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید