با نزدیکی ماه مهر، شمیم مهربانی به مشام می رسد؛

حمایت نیکوکاران زمینه ساز پرورش استعداد دانش آموزان نیازمند خواهد بود

برپایی هر ساله جشن ملی عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس، فرصت مناسبی برای نیکوکاران در حمایت از دانش آموزان نیازمند است که زمینه ساز ارتقاء سطح علمی فرزندان این مرز و بوم خواهد بود.

حمایت نیکوکاران زمینه ساز پرورش استعداد دانش آموزان نیازمند خواهد بود

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، تلاش برای ارتقاء فرهنگ انفاق و نوع دوستی بین دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند را مهم دانست و بیان داشت: این نهاد در آستانه شروع سال تحصیلی جدید با برپایی رویداد "جشن عاطفه ها" فرصتی برای حضور خیران و نیکوکاران فراهم می کند تا بتواند زمینه ساز بستری مملو از آرامش در کسب علم و دانش برای دانش آموزان نیازمند باشد.

کریم زارع با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به 38 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد می باشند، ادامه داد: در شرایط فعلی به دلیل تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و آموزش از راه دور و غیرحضوری، همچنین شرایط اقتصادی و افزایش نیازمندی های مددجویان، حرکتی جهادی برای توسعه مشارکت، احسان و نیکوکاری خیران نیاز است.

وی با تاکید بر مشارکت خیران نیک اندیش در تهیه ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، گفت: امیدواریم نیکوکاران استان برای تامین مایحتاج تحصیلی محصلان در نظام آموزش غیرحضوری همچون سال گذشته پیشتاز باشند.

زارع گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف ازجمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پایان به روش های غیرحضوری برای ارائه حمایت خیران در شور عاطفه ها اشاره کرد و بیان داشت: نیکوکاران می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #1*031*8877* و یا واریز وجوه نقدی به شماره کارت 6063737000002509 حامی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند باشند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید