کد خبر: 307272
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

واکسیناسیون مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان در شهرستان ملارد

واکسیناسیون مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان در شهرستان ملارد

به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا 1590 نفر بیمار و پرسنل مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان دوز اول واکسن کرونا را دریافت نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، با حضور زهرا باقرپور معاون اداره، الهه عامری مسئول مدیریت عملکرد و اعظم عینی معاون پیشگیری ،  کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این مرکز دوز اول واکسن کرونا را تزریق نمودند.  
داود خادم رئیس اداره ضمن تاکید بر اهمیت اجرای کامل پروتکل های بهداشتی پس از انجام واکسیناسیون نیز گفت: دریافت واکسن دلیل بر عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیست و مانند این مدت گندزدایی ساختمان، نظافت، تب سنجی روزانه و سایر اقدامات جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بایستی انجام پذیرد .
اعظم عینی نیز با اعلام اینکه این مرکز ظرفیت نگهداری بیش از 1600 بیمار را دارد گفت: از آغاز بیماری کرونا تاکنون و با اقدامات صورت گرفته توسط مسئولین در این مرکز توانسته اند بسیار خوب شرایط را کنترل نمایند.
وی در ادامه افزود:  در راستای نگهداری از معتادین متجاهر استان تهران از سال 92 این مرکز احداث شده و با ظرفیت نگهداری 1600 بیماری در 5 فاز انواع خدمات روانشناختی ، مددکاری، آموزش های فردی ، گروهی و .... را ارائه میدهد.
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس