کد خبر: 307295
۰
۰
نسخه چاپی

پیش بینی رگبارپراکنده باران، رعد وبرق با احتمال بارش تگرگ وتندباد

مهرداد حسن زاده در گفتگو با مهر در تشریح وضعیت زرد در هفته پیش رو در هرمزگان عنوان کرد: براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان هرمزگان و صدور هشدار زرد، از شنبه ۲۷ شهریور تا سه شنبه ۳۰ شهریور ماه، استان هرمزگان تحت تأثیر سامانه فصلی و وزش باد نسبتاً شدید و مواج شدن دریا قرار دارد.

وی با توجه به شرایط جوی، به شهروندان استان هرمزگان توصیه کرد تا از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات و همچنین تردد با شناورهای سبک در آب های استان خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به مناطق تحت تاثیر سامانه جوی و دریایی، گفت: ارتفاعات استان از جمله در شهرستان های بشاگرد، حاجی آباد، رودان، میناب، بستک، بندرخمیر و ارتفاعات مرکزی استان تحت تاثیر سامانه فصلی خواهند بود که برای این مناطق رگبار پراکنده باران، رعد و برق با احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه ای پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین این سامانه بر روی مناطق دریایی جاسک و سیریک و جزایر قشم، هرمز، لارک، هنگام، سیری، تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی تاثیر خواهد گذاشت و برای این مناطق وزش باد نسبتاً شدید جنوب شرقی تا حداکثر ۴۵ کیلومتر در ساعت با افزایش ارتفاع موج در محدوده ۱۵۰ سانتیمتر در روزهای یکشنبه ۲۸ و دوشنبه ۲۹ شهریور پیش بینی شده است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید