کد خبر: 307316
۰
۰
نسخه چاپی

۳۰۰ هزار پرس غذا در استان بوشهر توزیع می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در بوشهر اظهار داشت: مردم خیر و نیک‌اندیش استان بوشهر از ابتدای کرونا تاکنون مشارکت بسیار خوبی در کمک به نیازمندان داشته‌اند.

وی با تقدیر از کمک‌های مردم و دستگاه‌های مختلف بیان کرد: کمک خوبی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، سپاه، بسیج، جهاد دانشگاهی، اوقاف و دیگر نهادها صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تشکیل ستاد مردمی حمایت از درمان بیماران کرونایی در این استان افزود: این اقدام در پیک پنجم کرونا انجام شد که به عنوان الگویی در دیگر نقاط کشور شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این ستاد مردمی کمک‌های قابل توجهی به مردم داشته است ادامه داد: همه دستگاه‌ها در پیک پنجم کرونا پای مار آمدند تا در این شرایط سخت بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری یکی از اقدامات مهم در استان را تجهیز و افزایش تخت‌های بستری بخش کرونایی دانست و اضافه کرد: نیروهای مسلح، طلاب، دانشجویان و.... در این عرصه خدمات خوبی را به صورت رایگان ارائه کردند.

وی با اشاره به توزیع پنج هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در استان افزود: امروز علاوه بر این بسته‌های معیشتی ۲۵ عدد کپسول اکسیژن، ۲۶ هزار عدد سرنگ، ۱۰۰ هزار سرم بین جامعه هدف و مراکز درمانی توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تأمین تجهیزات بیمارستانی و اقلام دارویی به عنوان دیگر خدمات اشاره کرد و افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه کمیته امداد با ائمه جمعه ۳۰۰ هزار پرس غذا تا اواخر ماه صفر توزیع می‌شود.

وی از اختصاص یک سوم از بودجه زکات استان بوشهر برای کمک به بیماران کرونایی گفت: راه‌اندازی آمبولانس دریایی و تأمین تجهیزات بیمارستان در خارگ از دیگر اقدامات است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5307912/۳۰۰-هزار-پرس-غذا-در-استان-بوشهر-توزیع-می-شود

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید